Da. Perfect. Procesul de reparație a fost testat de mai multe organizații independente, lidere în industrie (aruncați o privire pe site-ul nostru de acreditare). Una dintre aceste organizații colaborează îndeaproape cu producătorii de rafturi în scopul monitorizării produselor în conformitate cu standardele Uniunii Europene. În plus, și DEKRA, cea mai mare organizație de testare a produselor și de acreditare în Europa, a acreditat procesul de reparație, și a constatat, că este în conformitate cu cerințele și specificațiile standardului EN 15635. ROS este prezent în majoritatea țărilor din Europa, America de Nord și de Sud, în Africa de Sud, și efectuează mai mult de 150.000 de reparații anual.
De câte ori se poate repara un stâlp?
Conform studiilor efectuate de Bayer Technologies Services cu tehnologia noastră de reparație un stâlp poate fi reparat maxim de trei ori.
În timpul reparației nu este necesară descărcarea raftului?
Într-adevăr, nu este necesar în cazul, în care gravitatea prejudiciului este marcată cu culoarea galbenă sau verde. În cazul în care gravitatea prejudiciului este marcată cu culoarea roșie, conform standardului EN 15635, este indicată descărcare de raft imediată. În cazul în care face acest lucru se întâmplă, obligațiile de protecția muncii sunt respectate conform standardelor.
Cum funcționează?
Am dezvoltat și brevetat un dispozitiv hidraulic, care aplicând o presiune controlată și precisă în punctul deteriorat sau deformat, în câteva minute retransformă în poziția originală stâlpul de raft deteriorat.
Cât timp durează reparația?
Acest lucru este variabil. În mediu, repararea unui stâlp de raft deformat se poate efectua în aproximativ 20-25 de minute. Zilnic se pot repara 20 bucăți de stâlpi, în unele cazuri chiar și 25 de bucăți.
După comandă, cât de repede încep reparațiile?
Reparațiile încep în termen de una sau două săptămâni. Angajații noștri sunt instruiți în mod continuu, în prezent două echipe stau la dispoziția noastră.
La comandă există o cantitate minimă?
De obicei, vă rugăm să comandați repararea a cel puțin 6 stîlpi, pentru ca noi să putem optimiza costurile de deplasare și programul echipelor de mecanici. Dacă doriți mai puțin, este de asemenea posibil. În acest caz, trebuie să organizăm împreună cu o altă lucrare, deci începerea reparatiei se modifică, timpul de așteptare poate fi prelungit.
Există cantitate minimă de comandă?
Este indicat să comandați reparația a cel puțin 6 stâlpi, pentru ca să putem optimiza costurile de deplasare și programul echipelor de mecanici. Dacă doriți mai puțin, este de asemenea posibil. În acest caz, trebuie să organizăm împreună cu o altă lucrare, deci începerea lucrărilor se modifică, timpul de așteptare poate fi prelungit.
Tehnologia de reparație este conform vreunui standard?
Da. În anul 2011 DEKRA a certificat în mod oficial că metoda de reparașie de rafturi pentru paleti ROS nu cauzează reducere a sarcinii în sistemele de rafturi, și este în conformitate cu cerințele standardului internațional din EN 15635, care dispune de denumiri legat de rafturi, metoda de testare a rafturilor și întreținerea acestora.
Cine este de fapt DEKRA, care ne-a dat calificativ?
Este al treilea din lume, iar în Europa cea mai mare organizație de testare, cercetare și acreditare. În prezent, ei sunt prezenți în mai mult de 50 de țări, unde lucrează mai mult de 32 000 de angajați, care se dedică pe termen lung pentru securitatea, siguranța și calitatea locurilor de muncă. DEKRA este divizată în următoarele unități de afaceri: „industria auto”, „industrie” și „resurse umane”. În aceste domenii, asigură un serviciu profesional pentru clienți, testare, expertiză, managementul creanțelor internaționale, consultanță, testare industrială, testarea produselor, certificări, protecția mediului, în zonele privind calificarea.
De unde se poate afla, care stâlp de rafturi se poate repara cu tehnologia ROS?
Este indicat un studiu preliminar la fața locului, pentru a evalua starea stâlpilor, în general, cele care nu sunt crăpate din cauza deformării, se pot repara.
De unde se poate afla, care stâlp a fost reparat cu tehnologia ROS?
După reparație fiecare stâlp este marcat cu autocolant. Pe autocolante sunt informții despre data reparației, precum și faptul, că al câtelea reparație a fost facută. Despre reparație vom emite un jurnal, care conține exact codul stâlpului reparat, o copie va fi la client, iar exemplarul nostru va fi digitalizat, astfel încât va putea fi regăsit ulterior pe lista de remedieri.
Se asigură garanție pentru lucrările efectuate?
ROS este o tehnologie inovatoare de reparații brevetată, care după testarea de către certificatori independenți, dispune de diplome de audit de certificare.Toate lucrările noastre de reparație cu tehnologia ROS au asigurare de răspundere și garanție. Dacă în legătură cu celelalte elemente ale rafturilor, dispozițiile standardului EN 15635 sunt respectate, garantăm, că după reparațiile ROS nu o să apare reducerea sarcinii în sistemul de rafturi.
În ce perioadă este indicată verificarea sistemului de rafturi?
În cazul în care se acționează conform standardului EN 15635, este indicat control intern săptămânal, de către o persoană desemnată (PRSES). În plus este indicat anual un control extern independent. În cazul în care în jurul rafturilor manipularea materialelor este de înaltă densitate, poate fi justificată perioada de control mai scurtă.
ROS Ungaria este în măsură, să efectueze monitorizarea rafturilor?
Da. Evaluăm gratuit, și emitem oferta pentru reparația stâlpurilor.
De ce spune producătorul de rafturi, că nu aprobă metoda de reparare ROS?
Producătorii de rafturi de obicei vând cu foarte mare marjă piesele de schimb inclusiv stîlpurile de rafturi. Fiecare stîlp reparat cu metoda ROS înseamnă un stîlp mai puțin vândut de producător. Pentru faptul că ROS este brevetat și prin urmare, nu pot oferi de ei o soluție similară pentru clienții lor, mai degrabă încercă să convingă clienții lor să cumpere coloane noi, iar metoda ROS este respinsă.
Producătorul standului mi-a spus, că aceasta nu este o metodă de reparație aprobată de către producători! Ce răspuns puteți da?
Producătorii de rafturi au vândut de-a lungul anilor piese de schimb scumpe, astfel încât pe această piață nu există competiție, sau foarte puțină. Acum, că pe această piață este disponibilă o soluție mai convenabilă și rentabilă, este normal, că producătorii nu se bucură de situația competitivă. Metoda ROS este de multe ori cu 50% mai rentabilă, decât schimbarea stâlpilor. Este mult mai rapid, decât asamblarea și timpul de tranzit după fiecare comandă. Pe această bază, nu este greu de ghicit, de ce nu suntem simpatizați de către producători?
Sună prea bine, unde este înșelătoria?
Nu există nici o înșelătorie. Au trecut deja vremurile, în care ați avut nevoie de cheltuieli exagerate pentru reparații. Acum există o soluție sigură, ecologică, rentabilă! Cei de la ROS sunt absolut siguri, că veți fi mulțumit, astfel încât vă oferim evaluări gratuite și patch-uri demo gratuite. Cereți detalii.
Contactați-ne
Am încercat să răspundem la cele mai frecvente întrebări. Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să ne contactați, faceți clic AICI
Urmăriți demonstrația video
Sunteți interesat de serviciile noastre?
Cereți ancheta sau reparația demonstrativă GRATUITĂ, fără obligații.
Înteresați-vă despre condiții la următoarele contacte: +36 20 9813 995, info@ros-hungary.hu